Rewa - 3 Bałtycka
W naszej ofercie m. in. : usługa prasowania, transfer, faks / ksero, całodobowa recepcja, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, taras słoneczny, ogrzewanie, pralnia, ogród, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, miejsce na ognisko, transfer (dodatkowa opłata), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, meble ogrodowe, codzienne sprzątanie, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, sklep na miejscu, monitoring wokół obiektu, taras, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp za pomocą kluczy, bezpłatne Wi-Fi, plaża, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, parking na miejscu, dostęp do Internetu, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, Wi-Fi, plac zabaw, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, miejsce na piknik, prywatny parking, gaśnice, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Wynajem rowerów, zwierzęta domowe są akceptowane, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, parking, miski dla pupila, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, fryzjer / salon piękności, Maseczki dla gości.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Nadmorski Domek i Kawalerka Rewa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 łóżko pojedyncze, 1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 23 mkw);
Domek 6 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa - 45 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Rewa - Nadmorski Domek i Kawalerka Rewa, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.3925632